::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


قوانین انجمن
قوانین انجمن بابلسر فورکا
1- از اسپم ( پست های کوتاه و بی محتوا ) خودداری شود و از ارسال پست هایی بی ارتباط با موضوع یک تاپیک اکیدا خودداری شود .
2- برای تشکر از یک پست دکمه ی " تشکر " فشرده شود و نیاز به ارسال یک پست نیست .
3- شکایات خود را با مدیر کل و مدیر انجمن به صورت خصوصی در میان بگذارید .
4- اگر به پستی بر خوردید که هرگونه توهین یا بی احترامی در آن به چشم میخورد ، از طریق دکمه " گزارش " آن را به اطلاع مدیریت برسونید .
5- سوالات هواشناسی خودتون رو در تاپیک " مباحث عمومی هواشناسی " با دیگر اعضا در میان بگذارید .
6 - اگر تاپیکی را میخواهید ارسال کنید ، در مکان مرتبط با موضوع تاپیک ارسال کنید .
7 - کاربران سایت نباید در پست های خود از کلمات نامربوط و توهین آمیز استفاده کنند . در صورت مشاهده به کاربر خاطی اخطار داده می شود و در صورت تکرار اخراج خواهد شد .
8 - کاربران سایت نباید اختلاف نظرشان باعث خشونت و اختلاف با یکدیگر گردد . در صورت مشاهده ابتدا به کاربر خاطی تذکرات کتبی ، در صورت تکرار اخطار خواهد گرفت و در صورت تکرار مجدد اخراج خواهد شد .
9 - اگر خواستید از یک سایت و یا وبلاگ دیگری مطلبی را ارسال کنید ، حتماً منبع آن را ذکر نمایید . در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی بود ، حتماً نام آن فرد را ذکر نمایید. ( فقط مختص سایت های خبری )
10 - از هر گونه تبلیغ سایت ها یا وبلاگ هایی غیر از سایت ها یا وبلاگ هایی با موضوع هواشناسی ، اکیدا خودداری کنید و در صورت مشاهده کاربر مورد نظر اخراج خواهد شد .
11 - اگر خواستید به یک پستی پاسخ دهید ، سعی کنید بر روی دکمه " نقل و قول " زیر آن پست مربوطه کلیک کنید و در هنگام پاسخ دهی به سوالات از به کار گیری الفاظ و جملاتی که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری فرمایید . ( حتی اگر حق با شما باشد ) این را هم مد نظر قرار دهید که این مکان محل آموزش است و کسانی هستند که سوالهایشان بسیار ابتدایی می باشد، لذا از به کارگیری کلماتی که باعث شود کاربر به جای گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکیداً خودداری فرمایید .
12 - اگر پستی توسط تیم مدیریت بنا به دلایلی پاک شود ، اگر کاربر پست را دوباره ارسال کند و یا اعتراض کند ( فقط می تواند اعتراض خود را با مدیر کل انجمن در میان بگذارد ) کاربر اخطار خواهد گرفت .
13 - کاربران باید بدانند از اینکه هر تصویری رو که قرار میدن براش یه توضیحی بنویسند یا معرفیش کنند .
14 - کاربران می بایست تصاویر اتو آپدیت رو حتما جایی آپلود کنند و بعد در فروم قرار بدهند .
موفق باشید

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک پیگرد قانونی دارد !