loading...
هواشناسی بابلسر فورکا
هواشناسی بابلسر فورکا ؛ هواشناسی به روز بابلسر و استان مازندران

تاریخ شروع به کار وب : 19 / 7 / 1393

 

 
*** ما فقط پیش بینی می کنیم ؛ همه چیز دست خداست ***
*** در مصرف آب صرفه جویی کنید و نسبت به هدر رفتن آب احساس مسئولیت کنید ***
 
 



کپی کردن از مطالب وب و انجمن ؛ بدون ذکر نام هواشناسی بابلسر فورکا
( هواشناسی به روز بابلسر و استان مازندران ) و بدون لینک به این صفحه حرام
می باشد

آخرین ارسال های انجمن
ایمان بازدید : 87 چهارشنبه 29 دی 1400 نظرات (0)

توفان در راه مازندران حین جا به جایی دی و بهمن ! بارش سنگین برف در ارتفاعات شرقی استان !

 

با یاد و نام خدا ؛ عرض سلام و وقت بخیر دارم خدمت تک تک همراهان عزیز هواشناسی مستقل استان مازندران

خب ؛ برای پنجشنبه افزایش دما داریم و از ظهر و بعد از ظهر از غرب استان افزایش ابر رو خواهیم داشت . بعد از ظهر بارش ها از غرب استان آغاز میشه و تا اواسط شب در کل استان فراگیر میشه . اوایل شب در غرب ، اواسط شب مرکز و آخر شب شرق استان وزش باد شدید رو خواهیم داشت که ممکنه سرعت اون در برخی نقاط از مرز 70 کیلومتر در ساعت هم عبور کنه . رعد و برق و خصوصا تگرگ رو هم در برخی نقاط خواهیم داشت . اوج ریزش ها در شرق استان خواهد بود . با توجه به تشدید سرما ، در گذر شامگاه پنجشنبه به صبح جمعه ، در عباس آباد ، چالوس ، نوشهر ، آمل ، قائمشهر و جویبار ، احتمال مخلوط باران و برف و یا برفابه رو خواهیم داشت . برای رامسر ، تنکابن ، نور ، محمودآباد ، فریدونکنار ، بابلسر ، بابل ، سیمرغ و سواحل جویبار احتمال ضعیف مخلوط باران و برف و یا برفابه رو خواهیم داشت . برای ساری ، میاندرود ، نکا ، بهشهر و گلوگاه ، مخلوط باران و برف و یا برفابه با احتمال ضعیف برف رو خواهیم داشت . برای دامنه های 250 تا 500 متر هم مخلوط باران و برف با احتمال برف رو انتظار داریم . برای ارتفاعات بیش از 500 متر بارش ها اکثرا به صورت برف خواهد بود . این سامانه بامداد جمعه غرب استان ، صبح جمعه نواحی مرکزی و بعد از ظهر جمعه شرق استان رو ترک میکنه .

هشدار (1) : به سبب وزش باد شدید ، اقدامات لازمه جهت جلوگیری از خسارات احتمالی صورت گیرد . ارتفاع موج دریا به بیش از 4 متر خواهد رسید و شرایط برای فعالیت های دریایی مساعد نیست .

هشدار (2) : به سبب شدت بارش ها ، بارش سنگین و فوق سنگین برف رو در بخش هایی از ارتفاعات شرقی مازندران پیش بینی می کنیم .

در زیر هم تجمع بارش برف تا پایان هفته از دید مدل ECMWF رو ملاحظه میفرمائید :

عزیزان ؛ ممنون میشیم در وب ما عضو شوید ، نظر دهید و در مباحث عمومی هواشناسی ما شرکت کنید و هوای دیارتون رو گزارش کنید . چون خیلی مطالب هم اونجا گفته میشه . منتظر پاسخ گویی به سوالات شما در بخش نظرات هستیم .

 

با ما همراه باشید ...

 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

 

برای مشاهده کانال هواشناسی استان مازندران بر روی آیکون پایین کلیک کنید ...

 

ایمان بازدید : 230 پنجشنبه 11 شهریور 1400 نظرات (0)

توفان مازنی در راه مازندران ! خطر صاعقه و آبگرفتگی معابر !

 

با یاد و نام خدا ؛ عرض سلام و  وقت بخیر دارم خدمت تک تک همراهان عزیز هواشناسی مستقل استان مازندران

خب ؛ مستقیما بریم سر اصل مطلب . برای اواسط صبح جمعه تا اواخر بعد از ظهر جمعه ، با شمالی شدن سوی جریانات ، در برخی نقاط به خصوص بخش هایی از جلگه مرکزی و شرقی استان رگبار های متناوب باران با احتمال رعد و برق رو انتظار داریم . با توجه به همگرایی جریانات بین موج کوتاه دامنه تراز میانی جو و یال غربی پرارتفاع ، برای بعد از ظهر و شب جمعه ، در بخش هایی ارتفاعات و نواحی مرکزی و شرقی استان احتمال رگبار و رعد و برق از ابرهای سطوح بالاتر جو وجود داره . اما با تقویت نفوذ زبانه های پرفشار در سطح زمین و همراهی اون با ناوه تراز میانی جو ، در گذر اواخر شامگاه جمعه به صبح شنبه ، شاهد رشد و تراکم ابر ، رگبار باران ( بعضا برخی نقاط سیل آسا ) ، رعد و برق ( خطر صاعقه ) ، وزش باد ( گاهی با تندبادهای موقتی ) و احتمال تگرگ به صورت تدریجی به خصوص در جلگه استان خواهیم بود . اوج این بخش از بارش ها مربوط میشه به دامنه های شرقی نوشهر تا دامنه های ساری و در خط ساحل هم وضعیت بارندگی در منطقه نور و محمودآباد مناسب تر دیده میشه . از اواسط صبح شنبه ، بارش ها در شرق استان کم کم قطع میشن . در محدوده محمودآباد تا بابل و بابلسر به صورت متناوب خواهد بود اما با قطع رعد و برق ، بارش ها در محدوده رامسر تا نور و بخش هایی از دامنه های مرکزی استان ادامه داره که اوج بارش های این ساعات مختص این نقاط خواهد بود . برای اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه بارش ها جدی نیستن و بیشترین شانس بارش ها مختص نواحی مرکزی جلگه خواهد بود و کلا طی این مدت بارش ها در ارتفاعات بالادست استان چشمگیر نیست .

به جهت دمایی برای روز شنبه کاهش محسوس دما رو داریم و بعد اون شرایط دمایی تعدیل میشه .

هشدار : طی این مدت خصوصا برای بامداد شنبه ، خطر صاعقه و آبگرفتگی معابر خاصه در جلگه مازندران مورد انتظار هست !

در زیر هم شاخص ترمودینامیکی K رو برای بامداد شنبه از دید مدل ECMWF ملاحظه می فرمائید :

 

 

عزیزان ؛ ممنون میشیم در وب ما عضو شوید ، نظر دهید و در مباحث عمومی هواشناسی ما شرکت کنید و هوای دیارتون رو گزارش کنید . چون خیلی مطالب هم اونجا گفته میشه . منتظر پاسخ گویی به سوالات شما در بخش نظرات هستیم .

 

با ما همراه باشید ...

 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

 

برای مشاهده کانال هواشناسی استان مازندران بر روی آیکون پایین کلیک کنید ...

 

ایمان بازدید : 84 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (1)

انتقام اسفند از دی و بهمن ! بارش برف در راه مازندران !

 

با یاد و نام خدا ؛ عرض سلام و  وقت بخیر دارم خدمت تک تک همراهان عزیز هواشناسی مستقل استان مازندران

 

خب ، مستقیما بریم سر موجِ سوم تاوه قطبی . از اواخر وقت سه شنبه و بامداد چهارشنبه ، با نفوذ تراف تاوه قطبی و زبانه های پرفشار سطح زمین ( ادغام پرفشار شمال سیبری با پرفشار مهاجر اروپایی در شمال دریا مازندران ) ، شاهد تراکم ابر ، وزش باد در برخی نقاط نسبتا شدید تا شدید ، توفانی شدن دریا ، کاهش محسوس و به یکباره دما و آغاز بارش ها در جلگه استان خواهیم بود .

با تشدید سرما هوا ، اواخر بامداد نهایت اوایل صبح چهارشنبه در دامنه های بالا 300 متر ، اوایل صبح نهایت اواخر صبح چهارشنبه در نواحی جلگه ایِ دور از ساحل و اواخر صبح نهایت بعد از ظهر چهارشنبه در نواحی جلگه ایِ نزدیکِ ساحل ، مخلوط باران و برف و به تدریج برف خالص رو خواهیم داشت .

از بعد از ظهر چهارشنبه بارش ها در شرق استان و بامداد پنجشنبه بارش ها در غرب استان پراکنده خواهند شد . روز پنجشنبه آسمان استان نیمه ابری تا ابریه ، به خصوص در نواحی غربی و مرکزی جلگه خاصه بخش هایی از سواحل و دامنه ها ، بارش های پراکنده برف رو خواهیم داشت و روز جمعه به طور کلی کاهش ابر رو انتظار داریم . یک احتمال ضعیفی هم وجود داره که روز جمعه به واسطه تشکیل موجی کوتاه دامنه در حوزه قفقاز ، بارش های پراکنده تداوم داشته باشن که این مسئله فعلا تثبیت نشده .

چند نکته :

با حاکمیت جریانات شمال شرقی در سطح زمین ، از شرق به غرب استان بارش ها تشدید میشن .

با استقرار هسته سرما در شرق دریا ، از غرب به شرق استان سرما هوا تشدید خواهد شد و برف از جنوب شرق جلگه به سواحل شمال غربی استان کشیده خواهد شد .

در کل نقاط جلگه رویت برف رو خواهیم داشت ، گرچه ممکنه در خیلی از نقاط جلگه برف سبکی هم روی زمین بشینه اما بیشترین شانس برای نشست برف ، مناطقیست که هماهنگی بارش و سرما دارن که میشه به نواحی مرکزی متمایل به غربی جلگه اشاره داشت . در دامنه های بالا 300 متر ، برف سبک تا متوسط رو خواهیم داشت که از شرق به غرب تشدید خواهد شد .

دریا طی این مدت خصوصا روز چهارشنبه توفانی خواهد بود .

در ارتفاعات بالا 2500 متر ، آسمان نیمه ابری ، گاهی ابری و مه آلود خواهد بود با بارش پراکنده برف .

هشدار : باغداران عزیز توجه کنن که بعد از خروج موج یخبندان رو در غالب نقاط استان خواهیم داشت و بارش برف رو در کل استان خواهیم داشت و ممکنه در برخی نقاط جلگه برف سبکی هم روی زمین بشینه .

 

در اطلاعیه های بعدی در خصوص زمان ورود و خروج موج ، مقادیر بارش ها ، برفِ شهر به شهر و ... بیشتر بحث خواهد شد ان شاءالله .

 

در زیر هم تجمع بارش و بارش برف سامانه رو از دید مدل ECMWF ملاحظه می فرمائید :

 

 

 

 

با ما همراه باشید ...

 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

 

برای مشاهده کانال هواشناسی استان مازندران بر روی آیکون پایین کلیک کنید ...

 


ایمان بازدید : 102 سه شنبه 30 دی 1399 نظرات (1)

پست نهایی در رابطه با اولین حرکت انتحاری بهمن ! بلاکینگ پس از خروج سامانه در انتظار مازندران !

 

با یاد و نام خدا ؛ عرض سلام و وقت بخیر دارم خدمت تک تک همراهان عزیز هواشناسی مستقل استان مازندران

 

خب ؛ بریم سر دومین حرکت انتحاری زمستان 1399 در مازندران . از روز چهارشنبه خصوصا بعد از ظهر و شب ، بارش های پراکنده رو در بخش هایی از جلگه انتظار داریم ، قبلش احتمال مه هم وجود داره و گاهی با وزش باد خصوصا در غرب استان . اما از اواخر وقت چهارشنبه به سمتِ بامداد پنجشنبه ؛ با تقویت نفوذ ناوه تراز میانی جو و زبانه های پرفشار سطح زمین ، از غرب به شرق استان شاهد تراکم ابر ، وزش باد نسبتا شدید ( گاهی در برخی نقاط با تندباد های شدید ) ، بارندگی ( برف گاهی با کولاک در ارتفاعات ) ، احتمال تگرگ و با شانس ضعیف رعد و برق و کاهش محسوس و به یکباره دما خواهیم بود و این سامانه غروب نهایت سرِ شب از غرب استان ، اواسط نهایت آخر شب از نواحی مرکزی استان و اواخر شامگاه پنجشنبه نهایت بامداد جمعه از شرق استان خارج خواهد شد .

 

برای اواخر وقت چهارشنبه تا صبح پنجشنبه و با شدت کمتر تا بعد از ظهر ، در اکثر نقاط استان ؛ به دلیل ، گرادیان فشاریِ حاصله ، وزش باد نسبتا شدید گاهی در برخی نقاط تندباد های شدید رو انتظار داریم . جهت آن غربی تا شمالی خواهد بود عموما . سرعت وزش باد در برخی نقاط جلگه به راحتی میتونه از مرز 50 کیلومتر در ساعت هم عبور کنه .


هشدار (1) : به سبب وزش باد شدید در اواخر شامگاه چهارشنبه تا صبح پنجشنبه ، ارتفاع موج دریا در برخی نقاط به بیش از 2 متر میرسه و اصلا شرایط برای فعالیت های دریایی مساعد نیست . ضمنا ؛ اقدامات لازمه جهت جلوگیری از خسارات باد به تأسیسات شهری صورت گیرد .

 

با توجه به سمت و سوی جریاناتِ سطح زمین و تراز های تحتانی تا میانی جو ، انتظار میره اوج ریزش ها در سواحلِ "عباس آباد ، چالوس و غرب نوشهر" و همچنین شرقِ سوادکوه و دامنه هایِ"ساری ، میاندرود ، نکا ، بهشهر و گلوگاه" باشه . بیشترین ضعفِ بارشی هم در محدوده غربِ رامسر ، دامنه های نور و غربِ آمل دیده میشه . در ارتفاعات هم اوج بارش ها برای ساعات بامداد و صبح پنجشنبه خواهد بود و بعد اون بارش ها تضعیف میشن . ضمنا ؛ این نکته رو مد نظر قرار بدید که منظور از ضعفِ بارشی ، مجموع بارشِ سامانه در مقیاس با دیگر نقاط هست و سرما هوا در تبدیل بارش باران به برف ، میتونه قدری ضعف بارشی رو پوشش بده و اینکه در مناطقی که بارش ها بهتر هست ، به معنای هماهنگی بارش و سرما نیست . بیشترین هماهنگی بارش و سرما در جلگه مختص نواحی شرقی جلگه خواهد بود که قدری وضع بهتری رو نسبت به دیگر نقاط جلگه دارند .

 

هشدار (2) : با توجه به شدت بارش ، در برخی نقاط جلگه خاصه ساعات بامداد و سر صبح ، آبگرفتگی معابر رو خواهیم داشت .

 

ارتفاعات و دامنه های 200 متر استان ، تا بامداد نهایت صبح پنجشنبه برفی خواهند شد . اما جلگه ؛؛؛


برای شرق تنکابن ، عباس آباد ، چالوس و غرب نوشهر   در   اواخر بامداد نهایت اواسط صبح پنجشنبه به سمت بعد از ظهر و غروب   ،   برای شرق نوشهر ، غرب نور و آمل   در   اواسط صبح نهایت ظهر پنجشنبه به سمت غروب و سر شب   و   برای   قائمشهر ، ساری ، نکا ، بهشهر و گلوگاه    در   اواخر صبح نهایت اوایل بعد از ظهر پنجشنبه به سمت شامگاه   مخلوط باران و برف و تدریجا برفابه ، با احتمال قوی برف    رو خواهیم داشت .


برای شرق نور ، بابل ، سیمرغ ، جویبار و میاندرود   در   ظهر نهایت غروب پنجشنبه به سمت شامگاه   مخلوط باران و برف و تدریجا برفابه ، با احتمال ضعیف برف   رو خواهیم داشت .


برای رامسر و غرب تنکابن   در   اواسط صبح نهایت ظهر پنجشنبه به سمت غروب  ،   برای   محمودآباد ، فریدونکنار ، بابلسر و سواحل جویبار   در   اوایل بعد از ظهر نهایت غروب پنجشنبه به سمت شامگاه   احتمال مخلوط باران و برف و یا برفابه   رو خواهیم داشت .


برای   سواحلِ "ساری ، میاندرود ، نکا ، بهشهر" و شبه جزیره میانکاله  در  ظهر نهایت غروب پنجشنبه به سمت شامگاه   احتمال قوی مخلوط باران و برف و یا برفابه   رو خواهیم داشت .


ضمنا ؛ یک نکته ای رو توجه داشته باشید که هماهنگی سرما و بارش اصلِ مهمیه . در مناطقی که در قسمت بارش نام برده شده ، ضعفِ بارشی ممکنه قدری زمان و مقدارِ برف رو به تأخیر بندازه . این نکته هم خیلی مهمه که برای اواخر بامداد پنجشنبه در نیمه غربی استان و اوایل صبح پنجشنبه در نیمه شرقی استان ، چون حجم عظیمی از سرما به یکباره وارد میشه و کاهش دما یهویی اتفاق میوفته ، سطح برف سریع تر از سایر زمان ها به ارتفاعاتِ پایین تر کشیده خواهد شد .


هشدار (3) : طی این مدت ، از تردد بدون زنجیر چرخ در محور های کوهستانی استان ، به طور جد خودداری کنید .

 

باغداران عزیز توجه کنید که برف دامنه ها و ارتفاعات استان رو طی این مدت سفیدپوش میکنه و برای روز های شنبه و یکشنبه ، در اکثر نقاط استان ، حتی جلگه ، یخبندان رو خواهیم داشت و طی این مدت برف در مناطق جلگه ای ، نهایت یک برفِ سبک خواهد بود .


در رابطه با سانت برف هم اینکه ممکنه در برخی نقاط جلگه حتی دور از ساحل هم برفی روی زمین نشینه و برفی که در جلگه بر روی زمین میشینه بعیده به طور میانگین چیزی فراتر از 5 - 10 سانت باشه مگر به صورت نقطه ای . برای دامنه های 200 تا 500 متر هم خصوصا برای مناطقی که وضع بارش بهتری دارند ، ارتفاع برف به صورت تجمعی میتونه به بیش از 10 - 20 سانت هم در برخی نقاط برسه .


پس از خروج سامانه هم حدود یک هفته جو آسمان نسبتا پایدار خواهد بود ، وارد بلاکینگ میشیم و یخبندان های شبانه ( در برخی نقاط جلگه شدید ) تا اوایل هفته آینده تداوم داره .

 

این آخرین پست رسمی در رابطه با این سامانه بود ، اگر نکته ای جا افتاده باشه ، به صورت اطلاعیه های کوتاه اطلاع رسانی خواهد شد .


 

در زیر هم تجمع بارش ها رو تا پایان هفته از دید مدل ECMWF ملاحظه می فرمائید :

 


 

عزیزان ؛ ممنون میشیم در وب ما عضو شوید ، نظر دهید و در مباحث عمومی هواشناسی ما شرکت کنید و هوای دیارتون رو گزارش کنید . چون خیلی مطالب هم اونجا گفته میشه . منتظر پاسخ گویی به سوالات شما در بخش نظرات هستیم .

 

با ما همراه باشید ...

 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

 

برای مشاهده کانال هواشناسی استان مازندران بر روی آیکون پایین کلیک کنید ...

 

 

 

 

 

 


ایمان بازدید : 109 دوشنبه 29 دی 1399 نظرات (0)

از برف چه خبر ؟ ! جمعه خروج کامل سامانه !

 

با یاد و نام خدا ؛ عرض سلام و  خسته نباشید دارم خدمت تک تک همراهان عزیز هواشناسی مستقل استان مازندران

 

خب ؛ بی مقدمه بریم سرِ سامانه بارشی و سرد اواخرِ هفته جاری . از روز چهارشنبه خصوصا بعد از ظهر و شب ، بارش های پراکنده رو در بخش هایی از جلگه انتظار داریم . اما از اواخر وقت چهارشنبه به سمتِ بامداد پنجشنبه ؛ با تقویت نفوذ ناوه تراز میانی جو و زبانه های پرفشار سطح زمین ، از غرب به شرق استان شاهد تراکم ابر ، وزش باد نسبتا شدید ( گاهی در برخی نقاط با تندباد های شدید ) ، بارندگی ( برف گاهی با کولاک در ارتفاعات ) ، احتمال تگرگ و با شانس ضعیف رعد و برق و کاهش محسوس و به یکباره دما خواهیم بود و این سامانه غروب نهایت سرِ شب از غرب استان ، اواسط نهایت آخر شب از نواحی مرکزی استان و اواخر شامگاه پنجشنبه نهایت بامداد جمعه از شرق استان خارج خواهد شد .

 

باد :::

 

برای اواخر وقت چهارشنبه تا صبح پنجشنبه و با شدت کمتر تا بعد از ظهر ، در اکثر نقاط استان ؛ به دلیل ، گرادیان فشاریِ حاصله ، وزش باد نسبتا شدید گاهی در برخی نقاط تندباد های شدید رو انتظار داریم . جهت آن غربی تا شمالی خواهد بود عموما .

 

هشدار (1) : به سبب وزش باد شدید در اواخر شامگاه چهارشنبه تا صبح پنجشنبه ، ارتفاع موج دریا در برخی نقاط به بیش از 2 متر میرسه و اصلا شرایط برای فعالیت های دریایی مساعد نیست .

 

در زیر هم حداکثر سرعت باد سامانه رو از دید مدل GFS ملاحظه می فرمائید :

 


 

بارش :::

 

با توجه به سمت و سوی جریاناتِ سطح زمین و تراز های تحتانی تا میانی جو ، انتظار میره اوج ریزش ها در سواحلِ "عباس آباد ، چالوس و غرب نوشهر" و همچنین شرقِ سوادکوه و دامنه هایِ"ساری ، میاندرود ، نکا ، بهشهر و گلوگاه" باشه . بیشترین ضعفِ بارشی هم در محدوده غربِ رامسر ، دامنه های نور و غربِ آمل دیده میشه . در ارتفاعات هم اوج بارش ها برای ساعات بامداد و صبح پنجشنبه خواهد بود و بعد اون بارش ها تضعیف میشن .

 

برف :::

 

ارتفاعات و دامنه های 200 متر استان ، تا بامداد نهایت صبح پنجشنبه برفی خواهند شد . اما جلگه ؛؛؛


برای شرق تنکابن ، عباس آباد ، چالوس و غرب نوشهر   در   اواخر بامداد نهایت اواسط صبح پنجشنبه به سمت بعد از ظهر و غروب   ،   برای شرق نوشهر ، غرب نور و آمل   در   اواسط صبح نهایت ظهر پنجشنبه به سمت غروب و سر شب   و   برای   قائمشهر ، ساری ، نکا ، بهشهر و گلوگاه    در   اواخر صبح نهایت اوایل بعد از ظهر پنجشنبه به سمت شامگاه   مخلوط باران و برف و تدریجا برفابه ، با احتمال قوی برف    رو خواهیم داشت .


برای شرق نور ، بابل ، سیمرغ ، جویبار و میاندرود   در   ظهر نهایت غروب پنجشنبه به سمت شامگاه   مخلوط باران و برف و تدریجا برفابه ، با احتمال ضعیف برف   رو خواهیم داشت .


برای رامسر و غرب تنکابن   در   اواسط صبح نهایت ظهر پنجشنبه به سمت غروب  ،   برای   محمودآباد ، فریدونکنار ، بابلسر و سواحل جویبار   در   اوایل بعد از ظهر نهایت غروب پنجشنبه به سمت شامگاه   احتمال مخلوط باران و برف و یا برفابه   رو خواهیم داشت .


برای   سواحلِ "ساری ، میاندرود ، نکا ، بهشهر" و شبه جزیره میانکاله  در  ظهر نهایت غروب پنجشنبه به سمت شامگاه   احتمال قوی مخلوط باران و برف و یا برفابه   رو خواهیم داشت .

ضمنا ؛ یک نکته ای رو توجه داشته باشید که هماهنگی سرما و بارش اصلِ مهمیه . در مناطقی که در قسمت بارش نام برده شده ، ضعفِ بارشی ممکنه قدری زمان و مقدارِ برف رو به تأخیر بندازه .
هشدار (2) : طی این مدت ، از تردد بدون زنجیر چرخ در محور های کوهستانی استان ، به طور جد خودداری کنید .
 
باغداران عزیز توجه کنید که برف دامنه ها و ارتفاعات استان رو طی این مدت سفیدپوش میکنه و برای روز های شنبه و یکشنبه ، در اکثر نقاط استان ، حتی جلگه ، یخبندان رو خواهیم داشت و طی این مدت برف در مناطق جلگه ای ، نهایت یک برفِ سبک خواهد بود .
در رابطه با سامانه سرد و بارشیِ اواخر هفته ، احتمال 1 پست تحت عنوان پست نهایی داشته باشیم .

در زیر هم تجمع بارش برف سامانه پیش رو را از دید مدل ECMWF مشاهده می فرمائید :

 

عزیزان ؛ ممنون میشیم در وب ما عضو شوید ، نظر دهید و در مباحث عمومی هواشناسی ما شرکت کنید و هوای دیارتون رو گزارش کنید . چون خیلی مطالب هم اونجا گفته میشه . منتظر پاسخ گویی به سوالات شما در بخش نظرات هستیم .

 

با ما همراه باشید ...

 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

 

برای مشاهده کانال هواشناسی استان مازندران بر روی آیکون پایین کلیک کنید ...

 

 

 

 

 


تبلیغات
    


    

تعداد صفحات : 19

درباره ما
*** هواشناسی بابلسر فورکا *** هواشناسی به روز بابلسر و استان مازندران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • ارديبهشت 1403
  • اسفند 1402
  • بهمن 1402
  • دی 1402
  • آذر 1402
  • آبان 1402
  • مهر 1402
  • شهريور 1402
  • مرداد 1402
  • تير 1402
  • خرداد 1402
  • ارديبهشت 1402
  • فروردين 1402
  • اسفند 1401
  • بهمن 1401
  • دی 1401
  • آذر 1401
  • آبان 1401
  • مهر 1401
  • شهريور 1401
  • مرداد 1401
  • تير 1401
  • خرداد 1401
  • ارديبهشت 1401
  • فروردين 1401
  • اسفند 1400
  • بهمن 1400
  • دی 1400
  • آذر 1400
  • آبان 1400
  • مهر 1400
  • شهريور 1400
  • مرداد 1400
  • تير 1400
  • خرداد 1400
  • ارديبهشت 1400
  • فروردين 1400
  • اسفند 1399
  • بهمن 1399
  • دی 1399
  • آذر 1399
  • آبان 1399
  • مهر 1399
  • شهريور 1399
  • مرداد 1399
  • تير 1399
  • خرداد 1399
  • ارديبهشت 1399
  • فروردين 1399
  • اسفند 1398
  • بهمن 1398
  • دی 1398
  • آذر 1398
  • آبان 1398
  • مهر 1398
  • شهريور 1398
  • مرداد 1398
  • تير 1398
  • خرداد 1398
  • ارديبهشت 1398
  • فروردين 1398
  • اسفند 1397
  • بهمن 1397
  • دی 1397
  • آذر 1397
  • آبان 1397
  • مهر 1397
  • شهريور 1397
  • مرداد 1397
  • تير 1397
  • خرداد 1397
  • ارديبهشت 1397
  • فروردين 1397
  • اسفند 1396
  • بهمن 1396
  • دی 1396
  • آذر 1396
  • آبان 1396
  • مهر 1396
  • شهريور 1396
  • مرداد 1396
  • تير 1396
  • خرداد 1396
  • ارديبهشت 1396
  • فروردين 1396
  • اسفند 1395
  • بهمن 1395
  • دی 1395
  • آذر 1395
  • آبان 1395
  • مهر 1395
  • شهريور 1395
  • مرداد 1395
  • تير 1395
  • ارديبهشت 1395
  • فروردين 1395
  • اسفند 1394
  • بهمن 1394
  • دی 1394
  • آذر 1394
  • آبان 1394
  • مهر 1394
  • شهريور 1394
  • مرداد 1394
  • تير 1394
  • نظرسنجی
    به طور کل وضعیت جوی مازندران رو در سال 1399 چطور می بینید ؟
    شما از کدام شهرستان استان مازندران در بابلسر فورکا حضور به عمل می رسانید ؟
    لوگو سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 790
  • کل نظرات : 1009
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 397
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 397
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,905
  • بازدید ماه : 7,346
  • بازدید سال : 93,004
  • بازدید کلی : 865,099
  • هواشناسی بابلسر فورکا

    تصاویر جاده ای استان مازندران به صورت کاملا زنده

    تصاویر جاده ای استان مازندران به صورت کاملا زنده




    کانال تلگرام هواشناسی استان مازندران

    برای عضویت در کانال بر روی آیکون زیر کلیک کرده و جوین شوید

     


    نقشه سطح زمین
    Europ Surface Analysis